تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ تذکر دادستانی به برخی افراد رسانه‌ای
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ تذکر دادستانی به برخی افراد رسانه‌ای

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود

سلیمی: برخی شاسی‌بلند گرفتند و می‌گویند انقلابی هستیم!

علیرضا سلیمی، نماینده فعلی محلات در مجلس، درباره ماجرای جنجالی واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم گفت: من همین الان هم می‌گویم باید تکلیف شاسی بلند‌ها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته‌اند، اما می‌گویند ضد فساد هستیم؟ می‌گویند من عدالتخواه هستم و با فساد مبارزه می‌کنم! می‌گویند انقلابی هستیم کدام انقلابی؟

کد خبر: ۱۶۵۰۵۲
۱۳:۲۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برخی شاسی‌بلند گرفتند و می‌گویند ما عدالت‌خواهیم!

دیدارنیوز: کاندیدای انتخابات مجلس گفت: باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده فعلی محلات در مجلس شورای اسلامی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در پاسخ به سوالی درباره اینکه در موضوع شاسی‌بلند‌ها مجلس شفاف عمل کرد؟، گفت: من همین الان هم می‌گویم باید تکلیف شاسی بلند‌ها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته‌اند، اما می‌گویند ضد فساد هستیم؟ می‌گویند من عدالتخواه هستم و با فساد مبارزه می‌کنم! می‌گویند انقلابی هستیم کدام انقلابی؟ یکی از الزامات انقلابی‌گری اخلاق و ادب است. انقلابی‌گری یعنی مردم داری. یعنی شفافیت. انقلابی‌گری یعنی ما عاقلانه و عالمانه در مجلس حضور پیدا کنیم.

سلیمی در ادامه گفت: فردی که مطالعه نمی‌کند و در طرح‌ها و لوایح نظری ندارد چطور می‌تواند بگوید که انقلابی هستم؟ انقلابی‌گری یعنی طرف مطالعه بکند پژوهش بکند و تحقیق بکند و فعالانه در مجلس حضور داشته باشد. چرا نباید حضور فعال داشته باشد؟ انقلابی‌گری یک منش و سیره است نه یک اسم. یک شعار فقط نیست. یک سیره است و در چه کسانی بروز و ظهور کرده مهم است.

به نقل از تسنیم، او افزود: عرض ما این است که بعضی از شعار‌ها با بعضی از رفتار‌ها همخوان نیست و این انسان را رنج می‌دهد. این رفتار‌های متناقض و پارادوکسیکال یعنی انسان را رنج می‌دهد چطور می‌شود که به چشم انسان نگاه می‌کنند و می‌گویند من انقلابی هستم، اما رفتارهایش اینگونه نیست! این نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی