تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
هواشناسی ایران

ورود سامانه بارشی؛ تهران ۲۸ و بندرعباس ۳۶ درجه

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (دوشنبه) خبر داد و گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر: ۱۶۴۶۲۴
۱۱:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ورود سامانه بارشی از امروز؛ بندرعباس ۳۶ درجه

دیدارنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

ضیاییان ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی