تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بایدن لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۴۳۸۹
۱۹:۴۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بایدن لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد

دیدارنیوز: بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

درحالیکه در برهه‌ای آمریکا با کمبود سلاح و تجهیزات در انبار‌های خود برای ارسال به سایر کشور‌ها مواجه بود، بایدن تصریح کرد: ما در حال ارسال کمک به اوکراین از انبار‌های سلاح خود هستیم.

وی در ادامه مدعی شد که آمریکا و کشور‌های غربی مقابل ولادیمیر پوتین رئیس جهور روسیه می‌ایستند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ضمن قدردانی از مایک جانسون رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان که مدت زیادی تصویب کمک‌ها را در کنگره بلاتکلیف گذاشته بود، تصریح کرد که مساله امنیت مرزی نیز باید در این لایحه گنجانده می‌شد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند. تعهد من به اسرائیل آهنین است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی