تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
۱۰ هزار زن در جنگی ویرانگر قربانی شده‌اند

جنایت اسرائیل در غزه؛ این جنگ علیه زنان است

در گزارش امروز (سه‌شنبه) سازمان ملل آمده است که از زمان آغاز جنگ ویرانگر اسرائیل با حماس در غزه در ماه اکتبر، بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه کشته شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۰۱۳
۱۹:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

جنایت اسرائیل در غزه؛ این جنگ علیه زنان است

دیدارنیوز: بر اساس گزارشی که سازمان ملل در روز سه شنبه منتشر کرد، از زمان آغاز جنگ اسرائیل با حماس در غزه در ماه اکتبر، بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه کشته شده‌اند.

به نقل از سی ان ان، در این بیانیه آمده است: «با گذشت ۶ ماه از جنگ، ۱۰۰۰۰ زن فلسطینی در غزه کشته شده‌اند که در میان آن‌ها حدود ۶۰۰۰ مادر تخمین زده می‌شود و ۱۹۰۰۰ کودک یتیم باقی مانده‌اند.

در این گزارش بهت‌آور، آمده است که بیش از یک میلیون زن و دختر فلسطینی در نوار غزه با «گرسنگی فاجعه‌بار» مواجه هستند، تقریباً بدون دسترسی به غذا، آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی فعال یا آب، که خطرات جانی را تهدید می‌کند.

در ادامه این گزارش همچنین به این موضوع وحشتناک اشاره شده که هر ۱۰ دقیقه، یک کودک مجروح یا جان خود را از دست می‌دهد.

سوزان میخائیل، مدیر زنان سازمان ملل در کشور‌های عربی در یک نشست خبری در ژنو گفت: "زنانی که از بمباران جان سالم به در برده‌اند، روزانه از گرسنگی، بیماری و ترس دائمی رنج می‌برند. جنگ در غزه بدون شک جنگی علیه زنان است که بهای سنگینی را برای جنگی می‌پردازند که ساخته آن‌ها نیست."

ارتش اسرائیل پس از جنایات اخیر مدعی است که تلاش می‌کند آسیب به غیرنظامیان در غزه را کاهش دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی