تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پرچم سه‌رنگ نماد هویت ایرانیان است

ضرغامی: جمهوری اسلامی آمده که بماند

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید که پرچم سه‌رنگ و زیبای ایران، نماد هویت ایرانیان است و تمام اقوام و ادیان مختلف در کشور ذیل این پرچم زندگی می‌کنند. او گفت: جمهوری اسلامی آمده که بماند. جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی نیست؛ بلکه یک فکر و یک مرام است.

کد خبر: ۱۶۳۳۴۳
۱۸:۰۲ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

ضرغامی: پرچم سه‌رنگ نماد هویت ایرانیان است

دیدارنیوز: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پرچم سه‌رنگ و زیبای ایران، نماد هویت ایرانیان است و تمام اقوام و ادیان مختلف در کشور ذیل این پرچم زندگی می‌کنند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید عزت‌الله ضرغامی، امروز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در مراسم "تکریم پرچم" و گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی در محل باغ کوشک مجموعه اراضی عباس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی که در این ۴۵ سال، درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند درود می‌فرستیم. امروز تمام شاخ و برگ‌های این درخت در جهان پراکنده شده و شاهد به وجودآمدن خط مقاومت و خط دفاع از مظلوم و جبهه دفاع از مظلوم با پرچم‌داری جمهوری‌اسلامی ایران هستیم.

ضرغامی ادامه داد: جمهوری اسلامی کار‌های بزرگی را انجام داده است. در این ۴۵ سال صدای مستضعفان بوده که در راس آن‌ها مردم مظلوم غزه هستند که این روز‌ها غزه تبدیل به یک میدان نسل‌کشی رژیم صهیونسیتی شده است.

او در ادامه گفت: جمهوری اسلامی آمده که بماند. جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی نیست؛ بلکه یک فکر و یک مرام است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه صحبت‌های خود به رنگ‌های پرچم مقدس کشورمان اشاره کرد و افزود: سه رنگ موجود در پرچم بسیار مهم است. این رنگ‌ها پیام دارد و از یک عقبه برخوردار است. این پرچم حال خوبی دارد و مایه وحدت ماست. ما رنگین‌کمانی از تفاوت‌های زیبا هستیم. در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای تنوع فرهنگی است و این تنوع بسیار زیباست. باید قدر این تنوع فرهنگی را دانست. قرآن تفاوت‌ها را به رسمیت می‌شناسند، اما برخی از بندگان خدا این تفاوت‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند.

ضرغامی ادامه داد: همه آن‌هایی که در دنیا دنبال یکسان‌سازی بودند، شکست خوردند. اما ما در کشورمان شاهد تنوع فرهنگی، تنوع ادیان و اقوام هستیم و این پرچم نماد وحدت همه ما در ایران است.

در پایان این مراسم جمعی از افتخارآفرینان در حوزه‌های مختلف از جمله پدر شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد (دختر کاپشن صورتی)، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، گلزن تیم ملی فوتبال ساحلی و خانم ساره جوانمردی، با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تجلیل شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی