تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان هرمزگان

معاون فنی هواشناسی استان: امروز دریا موّاج است

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان، با بیان این نکته که امروز دریا مواج خواهد بود، گفت: توصیه می‌کنم در این مدت رفت و آمد با شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی با احتیاط لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۶۲۸۵۰
۱۴:۴۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

معاون فنی هواشناسی استان: امروز دریا موّاج است

 

دیدارنیوز ـ استان هرمزگان: کیانوش عارفی امروز (۲۸ اسفندماه)، در جمع خبرنگاران با بیان این نکته که امروز دریا با وزش باد‌های سطحی کمی مواج می‌شود، اظهار کرد: در ساعات صبح امروز در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز وزش باد‌های سطحی و گذر ابر در آسمان استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: شناور‌های سبک با رعایت احتیاط رفت و آمد کنند و شرایط برای رفت و آمد سایر شناور‌ها نیز مساعد است.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با بیان این نکته که فردا سه شنبه با افزایش باد‌های جنوب شرقی، دریا در ساعاتی متلاطم می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم در این مدت رفت و آمد با شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی با احتیاط لازم صورت گیرد.

وی گفت: تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، در خلیج فارس و مناطق غربی و شمالی استان وقوع رگبار باران و رعد و برق محتمل خواهد بود.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان افزود: همچنین در این مدت وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی باعث مواج شدن آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد شد.

سی‌سی‌پور با بیان این نکته که نوسانات ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم تمهیدات لازم بویژه در بنادر غربی استان و جزایر کیش و لاوان صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی