تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بازدید از نمایشگاه‌های فجر تمدید شد

با اعلام دبیرخانه فجر شانزدهم، فرصت بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی و بازار هنر این رویداد تا روز سه‌شنبه ۸ اسفند تمدید شد.

کد خبر: ۱۶۱۵۳۹
۱۸:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

بازدید از نمایشگاه‌های فجر تمدید شد

دیدارنیوز: شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر، مهلت بازدید از مجموعه نمایشگاه‌های این رویداد هنری را تمدید کرد.

دبیرخانه فجر شانزدهم اعلام کرد، فرصت بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی و بازار هنر این رویداد تا روز سه‌شنبه ۸ اسفند و مهلت تماشای آثار هنرمندان حاضر در نمایشگاه مفاخر هنر‌های تجسمی به روایت گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران و آینه در آینه تا پنج‌شنبه، سوم اسفند ماه تمدید شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی و بازار هنر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر می‌توانند تا تاریخ ۸ اسفند، همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روز‌های جمعه و ۶ اسفند از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به مجموعه فرهنگی هنری صبا (فرهنگستان هنر) مراجعه کنند.

هنردوستان همچنین برای تماشای آثار هنرمندان حاضر در نمایشگاه‌های مفاخر هنر‌های تجسمی به روایت گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران و آینه در آینه می‌توانند تا تاریخ سوم اسفند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ به موزه هنر‌های معاصر تهران مراجعه کنند.

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی در حال برگزاری است و آیین اختتامیه این رویداد، روز پنج‌شنبه ـ سوم اسفند ماه ـ از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسوولان هنری، دبیران و داوران جشنواره، استادان هنر‌های تجسمی، هنرمندان و هنردوستان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی