تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نمایشگاه «فراگرفته»؛ برگرفته از بنا‌های تاریخی اصفهان

نمایشگاه «فراگرفته» با آثار شیوا خوشبخت که برگرفته از بنا‌های تاریخی اصفهان است، از روز جمعه، ۸ دی‌ماه برپا می‌شود.

کد خبر: ۱۶۰۴۰۲
۱۷:۵۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

نمایشگاه «فراگرفته» برگزار می‌شود

دیدارنیوز: نمایشگاه «فراگرفته» با آثاری از شیوا خوشبخت از تاریخ جمعه، ۸ دی‌ماه برپا می‌شود.

نمایشگاه «فراگرفته» با آثار شیوا خوشبخت در نگاه به معماری و بنا‌های تاریخی با تکنیک اکریلیک روی دیوار استخر می‌رود.

نقاشی‌های خوشبخت برگرفته از بنا‌های تاریخی اصفهان است. او مناظر را به نحوی نوستالژیک و با حسرتی همراه می‌بیند. هدف او بیشتر بازنگری به معماری سنتی ایران و به طور مشخص اصفهان است. گویی هشداری در خصوص تخریب آثار معماری و تاریخی اصفهان را با حسی خوشایند همراه می‌کند.

«فراگرفته» با ۱۳ اثر از شیوا خوشبخت از جمعه ۸ دی ماه تا یکشنبه ۱۷ دی ماه در گالری استخر واقع در ایوان ربط هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ ادامه دارد. گالری استخر به نمایش آثار داخل یک استخر می‌پردازد که از پروژه‌های بیرونی ارتیبیشن محسوب می‌شود و به هنر پیشرو تمرکز دارد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در گالری استخر به نشانی: شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶ حضور بهم رسانند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی