تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
۷ آذر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود:

بزرگداشت نیم قرن میراث علمی و فرهنگی پروفسور امین

همزمان با هفتاد و پنجمین سالروز تولد پروفسور حسن امین فیلسوف، حقوقدان و ایرانشناس، از سوی نهاد‌های علمی و فرهنگی کشور از این چهره پرتلاش فرهنگی تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر: ۱۵۹۰۷۹
۱۴:۴۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

بزرگداشت نیم قرن میراث علمی و فرهنگی پروفسور امین

 

دیدارنیوز ـ سرویس اجتماعی: همزمان با هفتادو پنجمین سالروز تولد پروفسور حسن امین، فیلسوف، حقوقدان و ایرانشناس جهانی نام، از سوی نهاد‌های علمی و فرهنگی کشور از این چهره پرتلاش فرهنگی تقدیر به عمل می‌آید. این مراسم عصر سه شنبه هفتم آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات الهی نبش ورشو، سالن فردوسی برگزار می‌شود.

در این مراسم که به مناسبت ۵۰ سال کوشش‌های فلسفی، ادبی، حقوقی و فرهنگی پروفسور امین انجام می‌شود، پروفسور داریوش فرهود، دکتر سیدحسین صفایی دکتر گودرز افتخار جهرمی، دکتر شهین اعوانی، استاد مصطفی ملکیان، استاد منوچهر صدوقی سها، دکتر تهمورث بشیریه، دکتر نادر کریمیان سردشتی، دکتر پرستو یمینی و دکتر پریچهر شاهسوند و دیگر استادان فلسفه و حقوق وادبیات، در مورد آثار و جایگاه علمی پروفسور امین سخنرانی میکنند.

مشارکت و حضور پر شور علاقه‌مندان فرهیخته در این بزرگداشت، تکریم و تقدیر از بزرگان فرهنگ ایران زمین و پاسداشت از تلاش‌های فکری پروفسور حسن امین در عرصه ادب، فلسفه، حقوق و ایرانشناسی است.

حضور عزیزان در این مراسم فرهنگی، برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

برچسب ها: حسن امین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی