تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

درخواست پیگیری دریافت غرامت از کشور عراق به دلیل جنگ بر علیه ایران

عموم ملت مطالبه‌گر ایرانی داخل و خارج از کشور ایران با ارسال نامه ای به وزیر امور خارجه خواستار پیگری دریافت غرامت از کشور عراق به دلیل جنگ بر علیه ایران شدند و کارزاری را امضا کردند.

کد خبر: ۱۵۷۵۶۳
۱۰:۴۹ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

درخواست پیگیری دریافت غرامت از کشور عراق به دلیل جنگ بر علیه ایران

دیدارنیوز: عموم ملت مطالبه‌گر ایرانی داخل و خارج از کشور ایران با ارسال نامه ای به وزیر امور خارجه خواستار پیگری دریافت غرامت از کشور عراق به دلیل جنگ بر علیه ایران شدند و کارزاری را امضا کردند.

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ملت شریف مدافع و مقاوم ایران علی‌رغم نهایت عطوفت و مهربانی پس از گذشت سال‌های متمادی از پایان جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران، به طور قاطعانه و با درایت و اقتدار، خواهان اجرای عدالت و احقاق حقوق بین‌المللی خویش در ارتباط با ایفای غرامت تعیین‌ شده بر اثر جنگ تحمیلی کشور عراق هستند.

با عنایت به اراده جمعی امضا کنندگان این کارزار در پیگیری مطالبات و احقاق حقوق قانونی خویش، مصرانه خواهان پیگیری و استرداد حقوق حقه خود به عنوان غرامت جنگی و بزرگ‌ترین طلب از دولت عراق هستیم که مستند و مکتوب در بند ۶ و ۷ قطعنامه ۵۹۸ مربوط به حقوق ملت وجود دارد. این غرامت تاکنون بنا به دلایل مختلفی مسکوت مانده و تأمین و پرداخت نشده است.

با توجه به آثار بزرگ و نقش‌آفرینی که با برگشت این حقوق در فعال‌تر کردن بازار اقتصادی کشور خواهد داشت، خواهشمندیم هرچه سریع‌تر در خصوص دادخواست پرداخت غرامت جنگی به ملت ایران اقدامات لازم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب که همانا اخذ غرامت جنگی از دولت فعلی کشور عراق است مبذول فرمایید و نتیجه پیگیری‌های انجام شده را به اطلاع امضا کنندگان این کارزار برسانید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی