تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در جلسه رصد شرایط اقتصادی مطرح شد

حذف هزینه زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

در جلسه رصد شرایط اقتصادی، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت تأمین مالی پروژه‌های مسکن ارائه کرد و با بیان اینکه با تدابیر دولت هزینه زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن صفر شده است، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین اقلام اساسی ساخت مسکن از جمله سیمان و فولاد تأکید کرد.

کد خبر: ۱۵۶۵۱۳
۰۹:۴۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

حذف هزینه زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

دیدارنیوز: وزرای راه و شهرسازی و جهادکشاورزی در جلسه رصد شرایط اقتصادی، گزارش‌هایی از وضعیت تأمین مالی پروژه‌های مسکن و آخرین وضعیت کالا‌های اساسی ارائه کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در ادامه جلسات هفتگی صبحگاهی اقتصادی دولت، صبح امروز یکشنبه جلسه رصد شرایط اقتصادی به ریاست ابراهیم رئیسی و با حضور اعضای تیم اقتصادی برگزار شد.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت تأمین مالی پروژه‌های مسکن ارائه کرد و با بیان اینکه با تدابیر دولت مردمی هزینه زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن صفر شده است بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین اقلام اساسی ساخت مسکن از جمله سیمان و فولاد تأکید کرد.

مطلب مرتبط:

تیم اقتصادی «رئیسی» نتوانست در حد انتظار‌ها باشد

همچنین وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تنوع در مبادی ورودی و تأمین کنندگان کالا، گزارشی از آخرین وضعیت کالا‌های اساسی ارائه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی