تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«تئاترشهر» و «برج آزادی» میزبان جشنواره سنتی

نمایش ویژه بانوان، چند نشست فرهنگی تخصصی و تعدادی از نمایش‌های شرکت کننده در بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، در مجموعه فرهنگی هنری «برج آزادی» و مجموعه «تئاتر شهر» تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۱۵۶۲۱۷
۱۹:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

«تئاترشهر» و «برج آزادی» میزبان جشنواره سنتی

دیدارنیوز: مجموعه فرهنگی هنری «برج آزادی» و مجموعه «تئاترشهر» میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش‌های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی خواهند بود

به نقل از رسانه اداره کل هنر‌های نمایشی، نمایش ویژه بانوان، چند نشست فرهنگی تخصصی و تعدادی از نمایش‌های شرکت کننده در بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، طی روز‌های سوم تا هفتم مهرماه در مجموعه فرهنگی هنری «برج آزادی» و مجموعه «تئاتر شهر» تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرند.

براساس برنامه ریزی‌هایی که توسط ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی سنتی با همکاری این دو مجموعه صورت گرفته ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ روز‌های دوشنبه سوم و چهارم مهر ماه نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی، زره پوشی» در فضای قهوه خانه‌ای در «برج آزادی» برگزار می‌شود.

ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز‌های پنجم و ششم مهر ماه نیز نمایش ویژه بانوان «خاتون» به کارگردانی اکرم خاتون قزوینی و نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی» میزبان مخاطبان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی خواهند بود. این در حالی است که ساعت صبح۱۰ تا ۲۰ شب روز‌های سوم تا هفتم مهر ماه نیز نمایشگاه «مشاغل و حرفه‌های مرتبط با نمایش‌های آیینی سنتی» در همین مجموعه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در مجموعه «تئاترشهر» هم ساعت ۱۴روز‌های دوشنبه سوم، چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ششم مهرماه به ترتیب نمایش‌های رادیویی «دسیسه» به نویسندگی آرزو شهنواز و کارگردانی رضا داداشی از قزوین، «افسانه مارها» به نویسندگی و کارگردانی علی حسین قلی زاده از تبریز و «بی جی‌ام تاو» به نویسندگی ناصر کریمی و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان پیش روی علاقمندان قرار می‌گیرد.

نمایش‌های رادیویی «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی ایمان سلیح از تهران، «علیمردان خان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد، «برفچال» به نویسندگی راضیه مومیوند و کارگردانی ماکان رضایی از تهران هم به ترتیب در ساعت ۱۶ روز‌های دوشنبه سوم، سه شنبه چهارم و چهارشنبه پنجم مهرماه میزبان مخاطبان در مجموعه تئاتر شهر خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی