تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

عمده مخالفت‌ها با «ظریف» از سر دلسوزی نیست

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر امور خارجه گفت: ظریف یکی از فرماندهان ارشد کشور در جنگ اقتصادی با آمریکاست و استیضاح وزیر در چنین شرایطی صحیح نیست.

کد خبر: ۱۵۵۶۵
۱۰:۴۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حمید گرمابی بیان کرد: ظریف یکی از زبده‌ترین و با توان‌ترین دیپلمات‌های ایران در سطح جهانی است و دیپلمات‌های اروپایی و آمریکایی هم به این مسئله اذعان داشته‌اند، حتی آقای ترامپ در توییتی درباره ظریف نوشت "اولین باری که آن مرد را در یک برنامه دیدم گفتم امکان ندارد کری بتواند از پس مذاکره با این مرد برآید. بعدا دیدیم که همین‌طور هم شد". بنابراین ظریف دیپلماتی در سطح بین‌المللی است که مخالفینش در خارج از کشور هم به توان دیپلماتیکش اعتراف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: عملکرد آقای ظریف طی مدتی که وزیر بوده‌اند خیلی خوب بوده و توجه کنیم که ظریف و تیم همراهش در مقابل ۶ قدرت جهانی با آن همه توان اقتصادی، سیاسی و ... قرار گرفتند و خدماتی که دکتر ظریف کرده‌اند را نمی‌توان نادیده گرفت.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: یکی از بهترین دلایلی که برجام برای ما خوب بوده این است که بلافاصله با عوض شدن دولت آمریکا، دولت جدید در مدت کوتاهی از برجام خارج و حاضر شد هزینه زیاد از بین رفتن اعتبار جهانی خود را بپردازد.

گرمابی خاطرنشان کرد: صحبت‌های آقای ظریف درباره مشکلات کشور از سر دلسوزی است و نگران این هستند که با توجه به مشکلات مالی که در کشور وجود دارد در ادامه مسیر تعاملات با اروپا و سایر دنیا به مشکل بر بخوریم.

وی با بیان این مطلب که «عمده صحبت‌های علیه ظریف نمی‌تواند از سر دلسوزی باشد» عنوان کرد: عده‌ای از همان ابتدا هم علیه آقای ظریف صحبت می‌کردند و معترض بودند و امروز هم همان مسیر را دنبال می‌کنند. البته نمی‌توانیم بگوییم تمام صحبت‌های مخالفین ظریف از سر دلسوزی نیست اما عمده‌ی مخالفت‌ها با ظریف اینگونه است.

گرمابی تاکید کرد: باید توجه داشت در زمانی که کشور در جنگ اقتصادی با آمریکا است و دکتر ظریف بعنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یکی از فرماندهان ارشد این جنگ هستند، خالی کردن پشت وزیر امور خارجه در چنین شرایطی صحیح نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی