تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادعای کی‌یف؛ ۲۲ پهپاد ایرانی را سرنگون کردیم

مقامات اوکراینی که پس از تجاوز نظامی روسیه به خاک این کشور بار‌ها مدعی شدند که جمهوری اسلامی در این جنگ از مسکو حمایت نظامی می‌کند، در ادعای تازه خود از سرنگونی ۲۲ پهپاد شاهد ایرانی خبر دادند.

کد خبر: ۱۵۵۱۸۵
۱۰:۳۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

ادعای کی‌یف؛ ۲۲ پهپاد ایرانی را سرنگون کردیم

دیدارنیوز: بنابر اعلام کی‌یف، در حمله پهپادی سه ساعت و نیمه روسیه در بامداد یکشنبه ۳ سپتامبر به زیرساخت‌های بندر دانوب در بخش جنوبی منطقه اودسا، دست‌کم دو نفر زخمی شدند.

نیروی هوایی ارتش اوکراین در کانال تلگرام خود اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور موفق شده است ۲۲ فروند از ۲۵ پهپاد ایرانی شاهد را که روسیه در این حمله به کار گرفته بود، سرنگون کند.

فرماندهی ارتش در جنوب اوکراین از زخمی شدن دست‌کم دو غیر نظامی در جریان حمله پهپادی روسیه به آنچه «زیرساخت‌های غیرنظامی دانوب» خواند، خبر داد.

از زمانی خروج روسیه از توافق «صادرات غلات اوکراین» و در پی آن بسته شدن کریدور بشردوستانه دریای سیاه، دانوب به مسیر اصلی صادرات غلات اوکراین بدل شده است.

پهپاد‌های روسیه تا کنون بار‌ها تاسیسات بندر دانوب را هدف قرار داده‌اند.

هیچ جزئیاتی در مورد این‌که کدام تاسیسات بندری مورد اصابت پهپاد‌ها قرار گرفته، اعلام نشده است. با این‌حال برخی رسانه‌های اوکراینی از انفجار‌هایی در بندر رنی، یکی از دو بندر اصلی رود دانوب خبر دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی