تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شایعه پناهندگی در اطراف گنج خانلو

ملی‌پوش ایرانی در اسکاتلند ناپدید شد!

با اعلام رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران، محمد گنج‌خانلو ستاره پرافتخار کشورمان که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی گلاسگو اسکاتلند شده بود، هتل خود را ترک کرده و ناپدید شده است!

کد خبر: ۱۵۴۱۷۳
۱۷:۲۸ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

ملی‌پوش ایرانی در اسکاتلند ناپدید شد!

دیدارنیوز: نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!

به نقل از مهر، مسابقات قهرمانی جهان در شرایطی از هفته گذشته به میزبانی شهر گلاسگو اسکاتلند آغاز شد که تنها نماینده مرد ایران به دلیل دیر رسیدن روادید و دریافت گذرنامه خود با چند روز تاخیر و از دست دادن دو مسابقه راهی این کشور شد.

گنج خانلو در شرایطی راهی اسکاتلند شد که هاشم اسدی رئیس فدراسیون نیز که او هم حضور در اجلاس اتحادیه جهانی را از دست داده بود، راهی این کشور شد تا با یک ورزشکار یک رئیس هم برود و در نشست‌های جانبی شرکت کند.

با وجود این که فقط یک ورزشکار عازم این مسابقات شده بود و رئیس فدراسیون نیز طبیعتا کاری بجز همراهی وی نداشت، امروز از سوی فدراسیون دوچرخه سواری خبر ناپدیده شدن این ورزشکار منتشر شد که به نظر می‌رسد فرار رو به جلوی فدراسیون باشد.

در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون دوچرخه سواری قرار گرفته آمده است: «محمد گنج‌خانلو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسگو اسکاتلند خارج شده است و موجب نگرانی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و خانواده اش شده است.

هاشم اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متأسفانه او بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلیس اسکاتلند به اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است.

اسدی ادامه داد: گذرنامه گنج‌خانلو در اختیار ما قرار دارد و امیدواریم برای او اتفاق خاصی نیافتاده باشد. البته موضوع از طریق وزارت ورزش و وزارت امورخارجه به کاردار کشورمان اطلاع داده شده است و باتوجه به مهلت زمان ویزایش امیدواریم محمد گنج‌خانلو به کشورمان بازگردد.»

محمد گنج خانلو یکی از سهمیه‌های دوچرخه سواری ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو است.

به گزارش دیدارنیوز، در سال‌های اخیر برخی از ستاره‌های ملی‌پوش کشورمان به دلیل وضعیت نامناسب خود در ایران، پس از خروج از کشور با ترک هتل و اردو به کشورهای دیگر پناهنده شده‌اند.

مطلب مرتبط:

خبرنگار و عکاس روزنامه دولت به استرالیا پناهنده شدند؟

پناهندگی پرچمدار ایران در المپیک به آلمان؟

پس از پناهندگی «ثوری»؛ حسینی سرپرست فدراسیون بوکس شد

بحران در فدراسیون بوکس؛ دو ملی‌پوش ناپدید شدند!

جنجال در فدراسیون بوکس؛ عدم بازگشت رئیس و حمایت از معترضان

اگر بگیرببندهای‌تان تمام شده فکری به حال انزوای ورزش کنید

شناگر جنجال‌ساز ایرانی اعلام پناهندگی کرد

سجادی در واکنش به پناهندگی‌ها: چرا ورزشکاران را بدنام می‌کنید؟!

ماجرای عجیب پناهندگی یکتا جمالی به آلمان؛ مامور گذاشتند تا فرار نکنم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی