تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

درخواست همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان بانک‌های دولتی و خصوصی با بانک مرکزی

کارکنان بانک های دولتی و خصوصی طی نامه ای به رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی و نمایندگان مجلس درخواست همسان سازی حقوق و مزایا کردند.

کد خبر: ۱۵۴۰۹۳
۱۴:۰۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

 

درخواست همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان بانک‌های دولتی و خصوصی با بانک مرکزی

 

دیدارنیوز: کارکنان بانک های دولتی و خصوصی طی نامه ای به رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی و نمایندگان مجلس درخواست همسان سازی حقوق و مزایا کردند.

رئیس محترم جمهور

رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

رئیس محترم بانک مرکزی

سلام

با توجه به شعار دولت، مبنی بر اجرای عدالت در پرداخت حقوق و مزایا به منظور ایجاد انگیزه مثبت و سازنده در کارکنان اداری، ما قشر مظلوم کارکنان بانکی علی‌رغم هجمه‌های ناجوانمردانه صدا و سیما علیه خود و با توجه به دریافت حقوق بسیار پایین‌تر از خط فقر، ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایا همانند سایر دستگاه‌های دولتی اعم از بانک مرکزی، صدا و سیما، شرکت‌های نفت و گاز و...، اداره‌های برق، مالیات و ده‌ها دستگاه دیگری که ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند را خواستار می‌باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی