تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سوال مطهری از وزیر اطلاعات درباره بازداشت متهمان محیط زیست اعلام وصول شد

سوال ملی علی مطهری از وزیر اطلاعات درباره علت بازداشت طولانی‌مدت متهمان محیط زیست بدون استفاده از وکیل اعلام وصول شد.

کد خبر: ۱۵۴۰۰
۱۱:۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز چهارشنبه موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد.

براین اساس سوال ملی محمود صادقی نماینده تهران از وزیر علوم درباره مبنای قانونی صدور احکام بورسیه تحصیلی و ایرادات وارده به آن و سوال ملی نصرالله پژمانفر نماینده مشهد از وزیر خارجه در خصوص علت ممانعت از اعطای تابعیت مهاجران به ایران اعلام وصول شد.

سوال ملی شکور پورحسین و ۶ نماینده دیگر از وزیر نیرو درباره اقدامات راهبردی در خصوص حفظ حقوق حق‌آبه‌داران و توزیع عادلانه آب براساس تبصره ذیل قانون مربوط به تبصره آب ارس و سوال منطقه‌ای حسین مقصودی نماینده سبزوار از وزیر کشور درباره عدم پاسخگویی نسبت به درگیری منطقه‌ای شهرستانک جغتای و همچنین سوال ملی علی مطهری نماینده تهران از وزیر اطلاعات درباره بازداشت طولانی‌مدت متهمان محیط زیست بدون استفاده از وکیل از دیگر موارد اعلام وصولی است.

طرح استفساریه جزء یک بند «ب» ماده ۴۴ قانون برنامه ششم و طرح اصلاح مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مربوط به ورود و اقامت اتباع خارجی اعلام وصول گردید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی