تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

جواد اعرابی، بازیگر و تهیه‌کننده درگذشت

جواد اعرابی، بازیگر، تهیه‌کننده و منتقد تئاتر صبح امروز، یکشنبه هشتم مرداد در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر: ۱۵۳۵۰۳
۱۸:۵۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

جواد اعرابی، بازیگر و تهیه‌کننده درگذشت

دیدارنیوز: جواد اعرابی، بازیگر، تهیه‌کننده و منتقد تئاتر درگذشت.

محمد رسول صادقی، رییس هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر این خبر را تایید کرد و گفت که این فعال هنری صبح امروز، یکشنبه هشتم مرداد در بیمارستان از دنیا رفت.

جواد اعرابی، از جمله فعالان تئاتر بود که در شاخه‌های گوناگونی همچون بازیگری، تهیه‌کنندگی، مدیریت تولید، دستیاری و نگارش نقد و پژوهش فعالیت می‌کرد.

در کارنامه هنری او بازی در نمایش‌هایی همچون «رام کردن زن سرکش»، «غول بزرگ مهربان» هر دو به کارگردانی مریم کاظمی، «آرامگاه خانودگی» کار سوسن رحیمی و فیلم‌های سینمایی «غلامرضا تختی» و «پارازیت» دیده می‌شود.

یکی از آخرین فعالیت‌های او در تئاتر بازی و مدیریت تولید در نمایش «اتللو» به کارگردانی حمید مظفری است که در تماشاخانه ایرانشهر بر صحنه رفت.

جواد اعرابی در سال‌هایی که تله تئاتر‌های تلویزیونی ساخته می‌شد، تهیه‌کنندگی چندین تله تئاتر را بر عهده گرفت.

او همچنین در کنار فعالیت‌های هنری در امور صنفی نیز فعال بود. اعرابی سال‌ها بازرسی خانه تئاتر را بر عهده داشت و چندین دوره نیز عضو هیات مدیره انجمن صنفی نویسندگان و منتقدان تئاتر بود.

اعرابی علاوه بر این‌ها در زمینه پژوهش و نقد هنری هم دستی در کار داشت و چندین پژوهش گوناگون در زمینه تئاتر از خود به یادگار گذاشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی