تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان اشرار بزدل نخواهد بود

هشدار رادان به تروریست‌ها

رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

کد خبر: ۱۵۳۲۹۵
۱۰:۲۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

هشدار رادان به تروریست‌ها

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت ماموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ پلیس در تامین امنیت مردم تاکید کرد و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دانست.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت‌ها است و ایمن‌سازی خودرو‌ها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات بروز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرز‌ها یک ضرورت است.

سردار رادان به هم‌افزایی و هم‌گرایی نیرو‌های انتظامی و مرزبانی و نهاد‌های امنیتی در ماموریت‌ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی