تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تحریم‌‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی

اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از طریق ارائه پهپاد به آن، تحریم‌های جدیدی مرتبط با صنایع پهپادی علیه جمهوری اسلامی اعمال کرد.

کد خبر: ۱۵۳۲۵۵
۱۷:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

تحریم‌‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی

دیدارنیوز: اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه مرتبط با با صنایع پهپادی ایران اعمال کرده است.

اتحادیه اروپا امروز -‌سه‌شنبه- با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از طریق ارائه پهپاد به آن، تحریم‌های جدیدی مرتبط با صنایع پهپادی علیه ایران اعمال کرد.

شبکه تی‌آرتی ترکیه گزارش داد که شورای اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که صادرات هرگونه قطعه صنعتی و الکترونیکی قابل استفاده در ساخت پهپاد به ایران ممنوع خواهد بود.

در چارچوب تحریم جدید اتحادیه اروپا، صادرات انواع قطعات و مواد قابل استفاده در ساخت پهپاد از کشور‌های این اتحادیه به ایران ممنوع شده است.

ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی افرادی که از برنامه هواپیما‌های بدون سرنشین ایران حمایت می‌کنند یا در آن مشارکت می‌کنند نیز از دیگر تحریم‌های اعمالی جدید علیه ایران است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی