تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

معتادان متجاهر زن خراسان‌شمالی فاقد مرکز نگهداری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: زنان متجاهر و لامکان این استان فاقد مرکز 16(مراکز نگهداری) هستند.

کد خبر: ۱۵۲۹۵
۱۹:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «احمد ریواده» با اشاره به این‌که در بخش معتادان دو بخش به نام‌های مرکز 15 و 16 در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مرکز 15 توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود و معتادان در این مراکز درمان می‌شوند و در حقیقت مراکز 15 همان کمپ‌های ترک اعتیاد هستند.

وی با بیان این‌که در مراکز 16 هم معتادان بی‌خانمان، لامکان و متجاهر نگهداری می‌شوند، افزود: این مراکز، مراکز اجباری هستند که دولت مدیریت آن‌را برعهده دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی ادامه داد: مرکز 16 ویژه مردان در این استان راه‌اندازی شده است و معتادان لامکان و متجاهر جمع‌آوری و به این مرکز منتقل می‌شوند تا به افراد دیگر آسیبی وارد نشود.

ریواده اظهار کرد: اما زنان فاقد چنین مرکزی در این استان هستند و ناگزیریم تا این خدمات را از طریق خرید خدمت بخش خصوصی به افراد مذکور ارائه دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی گفت: هنوز آئین‌نامه این مرکز ابلاغ نشده است اما طی سال جاری ابلاغ خواهد شد و در این مرکز زنان و مردان شناسایی و به آنجا منتقل می‌شوند و مهارت‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون وجود دارد آن است که زن و مرد معتاد از زندان آزاد شده و این افراد برای تأمین هزینه‌های زندگی اقدام به دزدی می‌کنند و دوباره روانه زندان می‌شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی