تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

طوفان‌های سیستان؛ ۱۰۴۷ نفر در مراکز درمانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی موج جدید وقوع طوفان گردوخاک از ۲۱ تیرماه تاکنون ۱۰۴۷ نفر در منطقه سیستان راهی مراکز درمانی شده‌اند.

کد خبر: ۱۵۲۷۳۶
۱۱:۳۲ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

طوفان‌های سیستان؛ بیش از ۱۰۰۰ نفر در مراکز درمانی

دیدارنیوز: موج جدید وزش طوفان گردوخاک از روز گذشته بار دیگر برای سومین بار از ابتدای تیرماه تاکنون منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و مردم منطقه را با چالش جدی مواجه کرده است.

مجید محبی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی موج جدید وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان مجموع مراجعین به مراکز درمانی منطقه از ساعت ۸ شب ۲۱ تیرماه تاکنون ۱۰۴۷ نفر بوده که ۹۲ نفر از آن‌ها بستری و مابقی سرپایی درمان شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی فردا از شدت وزش باد در منطقه سیستان کاسته می‌شود، اما مجدداً از سه‌شنبه وزش باد در شمال استان تشدید خواهد شد.

محسن حیدری افزود: توصیه می‌شود از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود؛ همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی