تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

زلنسکی: «پوتین» ترسیده و پنهان شده

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین پس از تحولات اخیر در روسیه و حمله یک روزه گروه نظامی واگنر تا نزدیکی‌های مسکو که با میانجیگری رئیس جمهور بلاروس شب گذشته به پایان رسید، می‌گوید که ولادیمیر پوتین همتای روسی او بسیار ترسیده و جایی پنهان شده است.

کد خبر: ۱۵۱۶۳۴
۰۹:۰۱ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

زلنسکی: «پوتین» ترسیده و پنهان شده

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه «بسیار ترسیده است»، احتمالاً جایی پنهان شده و خودش را نشان نمی‌دهد.

به نقل از سی‌ان‌ان، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین در پی تحولات اخیر روسیه، گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور «بسیار ترسیده است».

زلنسکی گفت: «به روسی می‌گویم: مرد کرملین آشکارا بسیار ترسیده است و احتمالاً جایی پنهان شده است و خودش را نشان نمی‌دهد».

زلنسکی همچنین گفت که اقدام‌های شخص پوتین عامل وضعیت پیش روی وی بوده است.

وی ادامه داد: «پوتین می‌داند از چه می‌ترسد، زیرا خودش این تهدید را ایجاد کرده است. همه بدی‌ها، همه زیان‌ها، همه نفرت‌ها توسط پوتین منتشر می‌شود».

زلنسکی گفت: «تحولات اخیر در روسیه نشان می‌دهد که سران روسیه چیزی را کنترل نمی‌کنند». وی افزود: «این اتفاق در خاک روسیه که کاملاً مملو از تسلیحات است، رخ می‌دهد».

رئیس‌جمهوری اوکراین ادامه داد: «در یک روز، آن‌ها چندین شهر میلیونی خود را از دست دادند و به همه راهزنان، مزدوران، الیگارش‌ها و هر کس دیگری نشان دادند که تصرف شهر‌های روسیه و احتمالاً زرادخانه‌ها با سلاح چقدر آسان است».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی