تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دعاوی مالک و مستاجر

خبری خوب برای مستاجران

در ایران مستاجران آسیب پذیر و بی پناه‌ترین قشر جامعه هستند. به خصوص اگر در مناطق فقیر نشین ساکن باشند. گویا حالا خبری خوبی برای مستاجران در راه است.

کد خبر: ۱۵۱۱۶۱
۱۳:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

خبری خوب برای مستاجران

 

دیدارنیوز: دعوای بین موجر و مستاجر دعوایی است که تمامی ندارد و در بسیاری از دادگاه‌ها و شورا‌های حل اختلاف روزانه شاهد شکایت از صاحب خانه توسط مستاجر هستیم. گاهی اوقات مستاجرین که برای اجاره آپارتمان اقدام می‌نمایند نسبت به مسائل حقوقی مرتبط آگاهی ندارند و لذا دچار دغدغه و مشکل می‌شوند. برای آگاهی از مراحل این دسته از شکایت‌ها و چگونگی انجام آن، با دلتا مگ همراه باشید.

برخی موارد مانند عدم تخلیه ملک توسط مستاجر، آسیب و صدمه زدن به ساختمان و عدم پرداخت اجاره‌بها توسط مستاجر باعث خواهد شد که موجر از مستاجر شکایت کند.

اما گاهی اوقات مالک، مستاجر را در مضیقه می‌گذا‌رد و حق او را پرداخت نمی‌کند. در این گونه موارد که شامل پرداخت نکردن ودیعه و یا پرداخت نکردن هزینه‌هایی که مستاجر برای ملک انجام داده و … می‌شود، مستاجر می‌تواند در سامانه شکایت از صاحب خانه، در خواست خود را ثبت کند تا به شکایت او رسیدگی شود. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می‌تواند از مالک شکایت کند.

وقایع روز

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی