تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قاچاقچی میلیاردر بازداشت شد

حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری یک قاچاقچی میلیاردر دارو‌های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: این فرد در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

کد خبر: ۱۵۰۹۲۷
۱۷:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

قاچاقچی ۵۸ میلیاردی بازداشت شد

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری یک قاچاقچی دارو‌های ترک اعتیاد خبر داد.

سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: با اقدامات اطلاعاتی و همکاری مردم متعهد و وظیفه شناس فردی به هویت معلوم که در یکی از استان‌های شمالی کشور مالک کلینیک ترک اعتیاد بوده و با تبانی و پرداخت رشوه اقدام به توزیع خارج از شبکه و قاچاق دارو‌های ترک اعتیاد به استان‌های دیگر و از جمله تهران کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری متهم گفت: این فرد در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه این متهم با درآمد‌های نامشروع کسب شده از فروش دارو‌های ترک اعتیاد اقدام به خرید طلا، سکه و دلار کرده بود، گفت: این فرد در واقع از این طریق اقدام به پولشویی و مشروعیت بخشی به درآمد‌های نامشروع خود نیز کرده بود.

رحیمی با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این فرد، گفت: ماموران در بررسی از منزل و انبار دپو دارو‌های ترک اعتیادمتهم، مقدار ۲.۵ میلیون عدد قرص متادون و ۱۰هزار بطری شربت متادون به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین از متهم حدود ۱۸.۵ کیلوگرم طلا و ۵۵۰ قطعه سکه بهار آزادی و ۳۲هزار قطعه دلار نیز کشف شد. در مجموع می‌توان گفت که با احتساب ارزش دارو‌های کشف شده، ارزش اقلام مکشوفه ۱۱۵ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: با اعتراف متهم چهار نفر دیگر هم به جرم تبانی و مباشرت در جرم شناسایی و دستگیر شدند؛ که برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد. تحقیقات در این خصوص به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده همچنان در دست اقدام و بررسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی