تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

نیاز گیلانی‌ها به ۲ گروه خونی و درخواست سازمان انتقال خون

سخنگوی سازمان انتقال از نیاز به همه گروه‌های خونی در برخی شهرها خبر داد و گفت: در حال حاضر در گیلان نیاز به گروه خونی A مثبت و O منفی بیشتر است.

کد خبر: ۱۵۰۶۰
۰۹:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دکتربشیرحاجی بیگی با بیان اینکه همه ساله با آغاز فصل سرما و بارش برف و باران در کشور، میزان مراجعه مردم جهت اهدای خون کم می‌شود، گفت: این درحالیست  که سازمان انتقال خون ایران مسئول تامین خون و فراورده‌های آن در بیش از ۸۵۰ بیمارستان و مرکز درمانی کشور است. باید توجه کرد که در تهران و کلان شهرها و مراکز استانی این نیاز بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیاز به خون و فراورده‌های خونی در استان‌های تهران، ایلام، مازندران، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی محسوس‌تر است، افزود: شهر تهران با داشتن نزدیک به ۱۷۰ بیمارستان و مرکز درمانی بیشترین نیاز به خون و فراورده‌های خونی را در کشور دارد. همچنین در شهرهایی که بیماران خاص به ویژه تالاسمی‌ها در آنها زندگی می‌کنند مانند گیلان، مازندران و تهران نیاز به خون بیشتر احساس می‌شود.

حاجی‌بیگی با بیان اینکه ۲۰ درصد از کل خون‌هایی که در کشور اهدا می‌شوند به مصرف بیماران خاص می‌رسد، گفت: نیاز به خون و فراورده‌های خونی به صورت روزانه و همیشگی  است. باید توجه کرد که ۹۰ درصد مردم ایران داری گروه خونی مثبت و ۱۰ درصد داری گروه خونی منفی هستند و در حال حاضر به همه گروه‌های خونی نیاز داریم. البته در گیلان نیاز به گروه خونی A مثبت و O منفی بیشتر است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی