تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصادف پلنگ ایرانی با خودرو در بندرخمیر؛ «قادر به حرکت نیست»

یک قلاده پلنگ ایرانی شب گذشته هنگام عبور از جاده و رفتن به سمت زیستگاه در محدوده پاسگاه منبع آب بندرخمیر با یک خودرو تصادف کرد.

کد خبر: ۱۵۰۳۵۵
۰۹:۵۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

تصادف پلنگ ایرانی با خودرو در بندرخمیر

دیدارنیوز: معاون محیط زیست هرمزگان صبح امروز (۹ خردادماه) در تشریح این خبر، گفت: در این تصادف به پلنگ آسیب جدی وارد شده است به طوریکه قادر به حرکت نیست.

میثم قاسمی با اشاره به اینکه وضعیت عمومی پلنگ مناسبت به نظر نمی‌رسد تشخیص قطعی به معاینه و بررسی کلینیکال نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این پلنگ برای درمان و بررسی بیشتر آسیب وارد شده به بندرعباس منتقل شده است.

وی زیستگاه این نوع پلنگ را مناطق کوهستانی مناطق مختلف استان ذکر کرد و افزود: احتمال آسیب دیدگی نخاع این پلنگ وجود دارد و اکنون نیز تحت درمان است.

قاسمی با بیان اینکه حادثه در خارج از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان هرمزگان رخ داده است، عنوان کرد: پلنگ پس از انجام عملیات بیهوشی برای اقدامات بعدی به بندرعباس منتقل شد.

پلنگ ایرانی در لیست سرخ اتحادیه جهانی حفاظت با عنوان گونه به شدت در معرض خطر انقراض دسته بندی شده است. 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی