تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۱۵ کارگر بازداشتی نیشکر هفت تپه آزاد شدند

۱۵ نفر از کارگران بازداشتی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که اقدام به اخلال در نظم عمومی کرده بودند آزاد شدند.

کد خبر: ۱۴۹۱۱
۱۱:۳۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش روز سه شنبه با تایید این خبر گفت: مطالبات به حق و قانونی کارگران توسط مسئولان شهرستان و استان درحال پیگیری است. 

مصطفی نظری اظهار داشت: تجمعات روزهای گذشته کارگران با تحریک برخی عوامل از تجمعات صنفی خارج و باعث اخلال در نظم و آسایش مردم و ایجاد ترافیک در سطح شهر شد. 

وی افزود: تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کنندگان تجمعات غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که دیروز پس از انجام تحقیقات و انجام اقدامات قانونی با صدور قرار آزاد شدند. 

وی گفت: کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مراقب افراد غیر کارگر که در قالب و پوشش صنفی کارگری قصد سوء استفاده از مقام و جایگاه کارگران زحمتکش را دارند، باشند. 

نظری با تکذیب شایعه دستگیری یک خبرنگار در رابطه با تجمعات کارگری هفت تپه اظهار داشت: خبرنگاری در این رابطه دستگیر نشده اما افراد غیرکارگر در رابطه با تجمعات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازداشت شده اند که همچنان در بازداشت بسر می برند. 

دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه مطالبات صنفی کارگران در چارچوب قانون و مقرارت مورد احترام است، افزود: تجمعاتی خارج از مطالبات صنفی که باعث سلب آسایش مردم و نظم عمومی شهر و برهم خوردن عبور ومرور مردم شود، قابل تعقیب است. 

وی به افرادی که در فضای مجازی اخبار کذب درخصوص هفت تپه منتشر می کنند، هشدار داد: درصورت ادامه این اخبار کذب از سوی پلیس فتا تحت تعقیب قرار می گیرند. 

کارگران هفت تپه امروز شانزدهمین روز تجمع خود را برگزار کردند. 

بازگشت کارخانه به بخش دولتی و پرداخت چهار ماه حقوق معوقه از مطالبات این کارگران عنوان شده است. 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی