تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
از دلار چه خبر

آرامش در بازار ارز؟

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت) در قیاس با روز گذشته با ثبات آغاز شد و در ادامه با اندکی افزایش قیمت به کار خود ادامه داد.

کد خبر: ۱۶۴۶۴۰
۱۶:۵۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آرامش در بازار ارز؟

دیدارنیوز: نرخ ارز در بازار غیر رسمی که در روز‌های اخیر روند کاهشی داشت، طبق مشاهدات میدانی از بازار امروز تا لحظه تنظیم گزارش با ثبات و تغییر بسیار اندک نسبت به روز گذشته، معامله شد.

به نقل از ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز در قیاس با روز گذشته با ثبات آغاز شد و در ادامه با اندکی افزایش قیمت به کار خود ادامه داد. طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۶۰ هزار تومان خرید و با نرخ ۶۱ هزار تومان هم به فروش رسید. همچنین یورو نیز در بازار غیر رسمی با قیمت ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان برای فروش و مبلغ ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید معامله شد.

البته بازار امروز در حالی است که روز گذشته قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ در آن روز طبق مشاهدات میدانی برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان می‌کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان روند ثبات در بازار ارز و احتمال کاهش نرخ ارز در روز‌های آینده وجود دارد و با توجه به کاهش تقاضا‌ها نسبت به روز‌های پایانی سال گذشته و ابتدای سال جاری در بازار غیر رسمی و همچنین عدم تمایل به خرید هیجانی در بازار غیر رسمی، انتظار می‌رود شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و ثبات در بازار غیر رسمی باشیم.

علاوه بر این در بازار معاملات غیر رسمی امروز ارز متقاضی بالایی برای خرید ارز وجود نداشت که به نظر می‌رسد به دلیل وجود انتظارات در جهت کاهش نرخ ارز باشد.

گفتنی است؛ با توجه به تحولات سیاسی در هفته‌های گذشته انتظار می‌رفت، نرخ ارز با افزایش بالایی روبرو باشد و در مقطعی نیز تا کانال ۷۰ هزار تومان پیش رفت، اما نرخ ارز در بازار غیر رسمی در روز‌های اخیر با جوی آرام و کاهشی روبرو شد و مطابق مشاهدات میدانی، بازار غیر رسمی در وضعیت عادی و تقاضای کم قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی