تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادعای اوکراین؛ در یک شب ۲۱ پهپاد ایرانی را سرنگون کرده‌ایم

در شرایطی که پس از تجاوز نظامی روسیه به خاک اوکراین، مقامات کی‌یف جمهوری اسلامی را به حمایت نظامی از مسکو در جنگ متهم می‌کنند، نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد که نیرو‌های این کشور جنگ‌زده توانسته‌اند تعداد ۲۱ پهپاد از ۲۶ پهپاد «انتحاری» ساخت ایران را سرنگون کنند.

کد خبر: ۱۴۹۰۴۶
۱۲:۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ادعای اوکراین؛ در یک شب ۲۱ پهپاد ایرانی را سرنگون کرده‌ایم

دیدارنیوز: کی‌یف اعلام کرد که در حملات هوایی شب گذشته که توسط نیرو‌های روسیه انجام شد، ارتش اوکراین موفق شده است بسیاری از پهپاد‌های انتحاری که به گفته آن‌ها «ساخت ایران» بودند را سرنگون کنند.

بنا بر اطلاعیه‌ای که نیروی هوایی اوکراین صبح چهارشنبه در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است، در حملات شب سوم مه ۲۰۲۳، نیرو‌های اوکراینی توانسته‌اند تعداد ۲۱ پهپاد از ۲۶ پهپاد «انتحاری» ساخت ایران را سرنگون کنند.

نیروی هوایی اوکراین در ادامه آورده است که این پهپاد‌ها در شمال از غرب استان بریانسک روسیه و در جنوب از ساحل شرقی دریای آزوف پرتاب شده‌اند.

تا ساعت هشت صبح به وقت محلی کی‌یف، مقامات اوکراینی در خصوص سرنوشت پهپاد‌های رهگیری نشده و اینکه به چه اماکنی اصابت کرده‌اند، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نکرده‌اند.

اداره نظامی شهر کی‌یف پیش از اطلاعیه نیروی هوایی، در کانال تلگرامی خود آورده بود که «پدافند هوایی شهر، تمامی پهپاد‌های پرتاب شده به سمت پایتخت را سرنگون کرده است.»

شب گذشته، صدای آژیر حمله هوایی در چندین منطقه اوکراین به صدا در آمد و رسانه‌های محلی در شهر «دنیپرو» و «زاپوریژژیا» از وقوع انفجار‌هایی در شهر خبر دادند.

روسیه در شب اول ماه مه نیز حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اوکراین صورت داده بود که در آن دست کم ۳۴ نفر زخمی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی