تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
با اعلام مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

‌شیوع تب کریمه در مازندران تکذیب شد

پس از انتشار خبری مبنی بر شیوع تب کریمه در مازندران و هشدار به مردم، فرهنگ بابامحمودی مدیرگروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ‌شیوع تب کریمه در این استان را تکذیب کرد.

کد خبر: ۱۴۹۰۰۵
۱۷:۱۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

‌شیوع تب کریمه در مازندران تکذیب شد

دیدارنیوز: مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تکذیب شیوع تب کریمه در این استان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در مازندران مشاهده و گزارش نشده است.

فرهنگ بابامحمودی مدیرگروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با تسنیم در پاسخ به سوالی درباره شیوع تب کریمه در این استان اظهار داشت: در‌خصوص شیوع تب کریمه کنگو در مازندران تاکنونی از ابتلا در انسان گزارشی نداشته‌ایم.

‌وی با بیان اینکه در فصول گرم سال در برخی مناطق غرب مازندران به ویژه در منطقه کلاردشت به صورت محدود معمولا بیماری تب کریمه کنگو را می‌بینیم، افزود: ویروس این بیماری قابل انتقال به بدن بوده و سبب تب و کاهش گلبول‌های سفید خون و پلاکت‌های خونی می‌شود.

محزه آقاپورکاظمی سرپرست اداره‌کل دامپزشکی استان مازندران نیز با تکذیب شیوع بیماری تب کریمه در استان مازندران گفت: تاکنون گزارشی از ابتلا به بیماری تب کنگو در استان دریافت نشده است و این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل دامپزشکی استان مازند‌ران از نظارت مداوم بر روند کشتار دام در کشتارگاه‌های استان خبر داد و افزود: ناظران نسبت به رویه کشتار، کنترل و بررسی دام قبل و پس از کشتار نظارت کامل را دارند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قصابی‌ها، موارد به اداره‌کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

به گزارش دیدارنیوز، امروز سه‌شنبه، برخی رسانه‌ها به نقل از سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران اعلام کرده بودند که بیماری تب کریمه کنگو در مازندران شیوع یافته و مردم در خرید گوشت قرمز از قصابی‌ها حتما به مهر و تگ کشتارگاهی دقت و از خرید گوشت قرمز بدون مهر کشتارگاهی و تاریخ کشتار خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی