تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

معضلی در تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی/ ۳۰ درصد از کمباین‌های استان بدون پلاک مانده‌اند 

رئیس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اهواز مرکز استان گفت: در تامین سوخت کمباین‌داران و ماشین آلات کشاورزی با معضل مواجه هستیم زیرا ۳۰ درصد از کمباین‌های استان بدون پلاک مانده‌اند.

کد خبر: ۱۴۸۹۶۹
۰۹:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

معضلی در تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی/ ۳۰ درصد از کمباین‌های استان بدون پلاک مانده‌اند 

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: فاضل نیسی در گفت‌وگو با خبرنگار دیدارنیوز تصریح کرد: برداشت گندم، کلزا و جو در شهرستان‌ها آغاز شد که باتوجه به مصوبات شورای کشاورزی استان در تامین سوخت کمباین‌داران و ماشین آلات کشاورزی با معضل مواجه هستیم زیرا ۳۰ درصد از کمباین‌های استان بدون پلاک مانده‌اند.

وی افزود: زمان برداشت در خوزستان محدود است و باید به موقع خوشه‌های گندم وکلزا را برداشت کرد تا دچار ریزش وافت محصول نشود، کشاورزان نیز با توجه به زحمت‌های زیادی در رساندن محصول به مرحله برداشت بیش از این نمی‌توانند متحمل خسارت شوند.

نیسی بیان کرد: از متولیان امر بخصوص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان درخواست چاره اندیشی در خصوص تامین سوخت لازم جهت استفاده در برداشت محصولات کشاورزی تقاضا می‌شود. تا مدیریت‌های جهاد کشاورزی و مراکز خدماتی نسبت به تأمین سوخت کمباین‌داران بتوانند اقدام کنند و از ورود ضرر به تولیدکنندگان جلوگیری کنیم.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی با تشکر از تمام مسولین که در امرخدمت رسانی به بخش کشاورزی کمک می‌کنند، اظهار کرد: انشالله  باهمدلی و تعامل بتوانیم محصولات تابستانه را برداشت کنیم و قدمی در جهت تحقیق شعار سال که همانا مهار تورم ورشد تولید است گام برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی