تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

عذرخواهی باشگاه استقلال از هواداران؛ حذف از آسیا درست نیست

فرشید سمیعی، سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا خبر درستی نیست و ضمن عذرخواهی از هوادارن استقلال بابت شکست در دربی، اعتراض خود را به داوری دربی ۱۰۰ نشان داد.

کد خبر: ۱۴۸۴۹۸
۱۳:۴۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

سمیعی

دیدارنیوز: سخنگوی باشگاه استقلال پس از شکست در دربی پایتخت از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

فرشید سمیعی سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال، در خصوص دربی روز گذشته به رسانه رسمی باشگاه استقلال، گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان خوب ما و ساپینتو و همکارانش کم نمی‌کند. استقلال نمایش خوبی را در دربی ارائه کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد پیروز میدان باشیم. بد شانس بودیم. امسال ما مشکلات بسیار و سختی‌های زیادی داشتیم، ولی با وجود همه این سختی‌ها و حواشی مختلفی که داشتیم، این تیم هنوز در کورس قهرمانی است و این بسیار ارزشمند است. بابت نتیجه دربی از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که برای هر دو جام تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. به تیم و کادرفنی استقلال ایمان داریم و مطمئن هستیم با حمایت هواداران به موفقیت می‌توانیم برسیم. به تیم خوب خودمان بابت تلاششان خدا قوت می‌گویم.

وی درباره موضوع حذف استقلال از آسیا هم اظهار داشت: این موضوع درست نیست. اظهارات و گمانه زنی‌هایی که در این خصوص در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی مطرح می‌شود، به خاطر نداشتن اطلاعات درست است. استقلال همه موارد لازم پنج گانه را بارگذاری کرده و هنوز هیچ جلسه‌ای برای تصمیم گیری برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم‌هایی مجوز حضور در آسیا را کسب می‌کنند. بررسی مدارک هنوز آغاز نشده است. همه پیگیری‌ها را انجام داده و می‌دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می‌کنیم.

سمیعی درباره داوری دربی هم اظهار کرد: داوری عملکرد خوبی نداشت. دادن کارت زرد اشتباه (به تشخیص کارشناسان متعدد) به مدافع میانی تیم آن هم قبل از دقیقه ۲۰ مسابقه، یعنی استرس و با ترس بازی کردن در دقایق طولانی باقی مانده. در یک صحنه هم که تصاویرش منتشر شد، پیراهن چشمی کاملا کشیده شد و یک پنالتی صد درصدی گرفته نشد. خیلی از خطا‌های اطراف محوطه جریمه و میانه میدان می‌شد اصلا اعلام نشوند. خیلی از خطا‌ها اشتباه اعلام شد و روی روند تهاجمی ما اثر گذاشت. حتی خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد هم خطا نبود. با این وضعیت داوری و توقف مداوم بازی با سوت‌های داور، ریتم تیمی ما بار‌ها آسیب داد. ما حتما شکایت خود را از قضاوت حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. برای یک داوری عادلانه، var یک قسمت از این پروسه است و باید همزمان به دنبال تربیت و آموزش داوران جوان برای انجام این پروسه به نحو عالی باشیم که اگر این موارد انجام نشود، بعید بدانم var به تنهایی حلال همه مشکلات باشد.

مطلب مرتبط:

پرسپولیس به استقلال پاسخ داد؛ دربی تمام شد، بهانه‌جویی شروع! +عکس

تعداد واقعی تماشاگران دربی مشخص شد

رسانه‌های پرتغالی: ساپینتو به داور دربی توهین کرد! +ویدیو

شکایت استقلال از بیرانوند به دلیل شادی جنجالی

اعتراض باشگاه استقلال به داوری حیدری

طعنه «بیرو» به سرمربی استقلال؛ حالا رئال را شکست بده!

اعتراض شدید ساپینتو به داوری!

پرسپولیس ۱ - استقلال ۰؛ ضربه فنی با «عیسی»!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی