تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از پایان دربی پایتخت رقم خورد

اعتراض شدید ساپینتو به داوری!

تنها لحظاتی پس از پایان دربی پایتخت، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با سرعت به سمت داوران این دیدار پراسترس و حساس رفت و به آن‌ها شدیدا اعتراض کرد.

کد خبر: ۱۴۸۴۵۰
۱۸:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

اعتراض شدید ساپینتو به داوری!

دیدارنیوز: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس به شدت به عملکرد داور این دیدار اعتراض کرد.

جدال تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

در پایان این بازی، مهدی مهدی‌پور و رافائل سیلوا از استقلال به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی عبدی از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

ریکاردو ساپینتو بعد از اینکه کمک داور فقط پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، به سمت داور چهارم رفت و با لحنی تند به او اعتراض کرد. وی همچنین بعد از پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و به شکل کنایه‌آمیزی برای پیام حیدری دست زد.

روزبه چشمی در پایان مسابقه به سمت کادر فنی استقلال رفت و به شکلی اعتراض‌آمیز با بیژن طاهری صحبت کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از سوت پایان بازی به سمت هواداران‌شان رفته و تشویق ایسلندی انجام دادند.

پس از سوت پایان بازی، یک جیمی جامپ وارد زمین شد و در حالی که یگان ویژه قصد داشت او را دستگیر کند، این اتفاق با دخالت بازیکنان پرسپولیس مواجه شد که در این حین مهدی عبدی هم با یک مأمور درگیری پیدا کرد.

افشین پیروانی بعد از درگیری مهدی عبدی با مأموران یگان ویژه به سمت آن‌ها رفت و از عوامل فراجا بابت اتفاقات رخ داده، عذرخواهی کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی