تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه دخترانه همدان

در ادامه موج مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه کشورمان، استان همدان هم از این اتفاق تاسف‌بار در امان نماند و دانش آموزان دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودراهنگ دچار این مسمومیت‌های مشکوک و سریالی شدند.

کد خبر: ۱۴۶۰۸۳
۱۳:۵۵ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه دخترانه همدان

دیدارنیوز: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بروز مسمومیت در دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودراهنگ خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری وب‌دا در همدان، علیرضا توقیری در توضیح خبر گفت: در پی تماس با فوریت‌های پزشکی استان خدمات امدادرسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان در حال انجام است و با به‌کارگیری همه امکانات اورژانسی اقدامات لازم آغاز شد.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های استان در حال آماده باش هستند، اظهار کرد: حال عمومی دانش آموزان مطلوب و جزئیات این موضوع در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی