تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وزیر ورزش به بخش عمومی منتقل شد

به گفته حسین صمدی‌نیا، پزشک معالج وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی چند روز پس از سانحه سقوط بالگرد در کرمان، شرایط جسمانی خوب خود را بدست آورده و امروز (چهارشنبه) به بخش عمومی منتقل شده است.

کد خبر: ۱۴۶۰۲۳
۲۱:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ورزش به بخش عمومی منتقل شد

دیدارنیوز: رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال حمید سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.

حسین صمدی‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: خدا را شاکریم با تلاش همه همکارانم در حوزه درمان از جمله پزشکان و پرستاران و دعای خیر مردم و خانواده مکرم ایشان، سید حمید سجادی بعد از ظهر امروز به بخش عادی منتقل شد.

وی با روبه بهبودن خواندن شرایط عمومی وزیر ورزش و جوانان گفت: سجادی امروز توانست بدون کمک حرکت کند، غذای معمول را میل کند و آزمایش‌های انجام شده حاکی از شرایط جسمانی بسیار خوب ایشان است.

پزشک معالج سجادی با تاکید براین موضوع که مراقبت‌های پزشکی و پرستاری ایشان انجام می‌شود، بیان کرد: فعالیت‌های باز توانی وبرنامه‌ریزی‌های درمانی تا زمان صلاحدید پزشکانش تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت تا ان‌شاءالله از بیمارستان ترخیص شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ورزشکار بودن سجادی را در روند درمان و سلامتی‌‌اش بسیار مهم دانست و گفت: از دوستداران ایشان می‌خواهم برای بهبودی کاملشان دعا کنند.

او در پایان گفت: بهترین خبر برای خانواده ورزش و جوانان این است که سجادی به بخش عمومی منتقل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی