تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ضرغامی: ماجرای سیم‌کارت‌ بدون فیلتر پیشنهاد من بود؛ پیگیر هم هستیم!

پس از پیشنهاد ارایه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی در شرایطی که فیلترینگ شدید شبکه‌های اجتماعی و محدودیت‌های اینترنتی همچنان برای مردم ایران برقرار است، واکنش‌های زیادی به این موضوع صورت گرفت و حالا مشخص شده که این پیشنهاد از طرف ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری عنوان شده بود! در این میان یک نماینده مجلس این پیشنهاد را شرم‌آور توصیف کرده بود و یک رسانه دیگر نوشته بود آیا مردم ایران شهروند درجه ۲ هستند؟

کد خبر: ۱۴۵۹۹۴
۱۲:۴۱ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ضرغامی: ماجرای سیم‌کارت‌ بدون فیلتر تقصیر من بود، نه زارع‌پور!

دیدارنیوز: ضرغامی، وزیر گردشگری از برگزاری اولین جلسه ستاد سفر خبر داد و گفت: در آن جلسه بر رعایت قیمت‌ها و مقابله با گرانی تاکید شد.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار داشت: در نشستی که به عنوان اولین جلسه ستاد سفر در وزارت میراث برگزار شد، ۲۵ دستگاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در آن جلسه بر رعایت قیمت‌ها و مقابله با گرانی تاکید شد.

ضرغامی گفت: از مردم می‌خواهیم هرجا که مصادیق گرانی دیدند، حتماً گزارش بدهند.

وزیر گردشگری تصریح کرد: در ماجرای سیمکارت‌ها اگر قرار بود از کسی انتقاد بشود باید از من انتقاد می‌شد. پیشنهاد ما بود پیگیرش هم هستیم. گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند. نمی‌توانیم به گردشگری خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کن؛ او می‌خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد.

مطاب مرتبط:

نماینده مجلس: ارایه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی شرم‌آور است

مردم ایران، شهروند درجه دو؟/ ما را هم توریست فرض کنید!

او افزود: یکی از مهمترین نیاز‌های گردشگران خارجی که به کشور می‌آیند اینترنت و سکو‌های خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آن‌ها لازم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی