تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بسته شد

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به‌دلیل بارش بهمن بسته شدند، همچنین محور درگز به قوچان در استان خراسان رضوی هم بسته شد.

کد خبر: ۱۴۵۲۸۴
۱۲:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بسته شد

دیدارنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به‌دلیل ریزش بهمن خبر داد.

ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با ایسنا گفت: مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به‌دلیل بارش بهمن بسته شدند، همچنین محور درگز به قوچان در استان خراسان رضوی هم بسته شد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: در محور‌های دیگر در حال حاضر مسدودیت وجود ندارد و تردد در هراز و فیروزکوه روان است؛ اما محور‌های مسدودشده تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی