تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رئیس جمعیت هلال احمر به ترکیه رفت

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با هدف بازدید از روند امدادرسانی و حضور در کنار امدادگران ایرانی حاضر در مناطق زلزله‌زده عازم کشور ترکیه شد.

کد خبر: ۱۴۵۱۵۹
۱۷:۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رئیس جمعیت هلال احمر به ترکیه رفت

دیدارنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در حالی راهی ترکیه شد که امروز رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و همچنین مدیر منطقه منا صلیب سرخ و هلال‌احمر در پیام‌های جداگانه‌ای از اقدامات و حمایت‌های هلال‌احمر ایران در مناطق زلزله‌زده ترکیه قدردانی کردند.

بعد از ظهر امروز پیرحسین کولیوند، با هدف بازدید از روند امدادرسانی و حضور در کنار امدادگران ایرانی حاضر در مناطق زلزله‌زده عازم کشور ترکیه شد. برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری و حضور در کنار امدادگران از دیگر برنامه‌های سفر کولیوند در ترکیه است. معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر و سرپرست سازمان امداد و نجات نیز در این سفر حضور دارند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر از اولین ساعات وقوع زلزله مهیب در ترکیه، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر ایران عازم این مناطق شدند و با خدمات خود توانستند جان تعدادی از زلزله‌زدگان را از زیر آوار نجات دهند. درحال حاضر نیز تیم‌های امدادی هلال‌احمر ایران با دریافت محموله‌های ارسال شده از کشور در حال برپایی اردوگاه و اسکان بازماندگان زلزله مهیب در جنوب ترکیه هستند.

در این روز همچنین رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و همچنین مدیر منطقه منا صلیب سرخ و هلال‌احمر در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس هلال‌احمر کشورمان، از حمایت‌های هلال‌احمر ایران و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده ترکیه قدردانی کردند.

️فرانچسکو روکا رئیس فدراسیون و حسام الشرقاوی مدیر منطقه‌ای منا فدراسیون با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمعیت هلال‌احمر از فعالیت و خدمات‌رسانی این جمعیت در مناطق زلزله‌زده جنوب ترکیه تقدیر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی