تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پیکر ۳ ورزشکار ایرانی فوت شده در زلزله ترکیه وارد کشور شد

پیکر سه تن از ورزشکاران قطع عضو کشورمان که در حادثه زلزله ترکیه جان خود را از دست داده بودند از طریق مرز بازرگان به ایران انتقال داده شد.

کد خبر: ۱۴۵۱۰۳
۱۹:۰۸ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

.

دیدارنیوز: فرماندار ماکو گفت: پیکر ۳ ورزشکار ایرانی که در زلزله اخیر ترکیه فوت شده بودند امروز از مرز بازرگان وارد ایران شد.

نادر کاظمی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: با استقبال مسئولین استانی و شهرستانی پیکر بی جان محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی، سه فوتبالیست قطع عضو ایرانی که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند جهت انتقال به شهر‌های خود از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شدند.

فرماندار ماکو افزود: خانواده‌های فوت شدگان بعد از انجام مراحل اولیه تشخیص برای تدفین و تشیع به استان هایشان ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی