تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سه امتیاز تا پرسپولیس و سپاهان

مس کرمان ۲ - استقلال ۳؛ ساپینتو در صدر جنجال

استقلال در کرمان با سه گل تیم میزبان را شکست داد تا فاصله امتیازی، با صد به سه امتیاز برسد.

کد خبر: ۱۴۴۶۳۰
۲۰:۰۲ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

مس کرمان ۲ - استقلال ۳؛ ساپینتو در صدر جنجال

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: استقلالی‌ها که در نیمه نخست گل اول را روی اشتباه رضایی دروازبانشان دریافت کرده بودند. با یک کامبک به موقع موفق شد پیروز میدان شود. حالا دو صدر نشین هم امتیاز ۳۶ امتیازه داریم و به دنبال آن‌ها استقلال ۳۳ امتیازه به دنبال لغزش سپاهان و پرسپولیس است تا تیم به صدر برسد.

پنج‌شنبه ۷ بهمن
مس کرمان - استقلال - ساعت ۱۷ - ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: یاسر همرنگ - محمدرضا منصوری - حمید نادری -

ترکیب مس کرمان:
آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری (۷۴-امیرحسین عسگری)، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان (۷۴-امیرحسین عسگری)
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی


ترکیب استقلال تهران:
علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی (۷۴-ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند (۸۱-محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی (۸۱-رضا میرزایی)، محمد محبی (۶۰-پیمان بابایی) و ارسلان مطهری (۷۴-آرمان رمضانی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو


شرح گل:
مس کرمان (۱-۰): در دقیقه ۱۰ یک توپ مستقیم چسبیده به محوطه جریمه استقلال در حال فرود به زمین بود که خروج اشتباه علیرضا رضایی سبب شد توپ به بدن معین عباسیان بخورد و سپس جلوی پای او بیفتد تا با یک بغل پای آسان دروازه استقلال باز شود.
استقلال (۱-۱):در دقیقه ۱۹ فرار تماشایی مهدی قائدی از تکل بلند مدافع مس او را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه مس کرمان قرار داد و در حالیکه قصد داشت محمد محبی را در تیر دو صاحب موقعیت کند، اشتباه مدافع و گلر کرمانی‌ها باعث رقم خوردن گل تساوی در ورزشگاه باهنر کرمان شد و پاس قایدی پس از برخورد به پای میلاد خدایی مدافع مس وارد دروازه شد.
استقلال (۲-۱): استقلال که در نیمه دوم عملکرد بهتری از میزبان خود داشت٫ سرانجام در دقیقه ۷۰ روی کار انفرادی تماشایی رضاوند و پاسی که این هافبک برای سلمان جعفری مهیا کرد با گل رسید. سلمانی پس از کنترل توپ با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه مس زد.
استقلال (۳-۱): ارسال بلند سیلوا برای قایدی با حرکت تکنیکی این بازیکن و شوت زیبایی که از زاویه نه چندان مناسب زد، گل سوم بازی را به نام استقلال ثبت کرد.


مس کرمان (۳-۲): در دقیقه ۷+۹۰ ضربه ایستگاهی تماشایی عارف رستمی چسبیده به محوطه جریمه زده شد و با وجود دایو بلند رضایی گل دوم نارنجی پوشان کرمانی به ثمر رسید.


اتفاق ویژه: در حالی که استقلال ۳ بر ۱ جلو بود. حمله یکی از نیمکت نشینان مس کرمان به ساپینتو که در حال صحبت با داور بود، سبب شد تا پس از چند دقیقه درگیری سرمربی پرتغالی استقلال کارت زرد دوم را بگیرد و این مربی هم به شیوه خود به تحریک هواداران استقلالی و همینطور حاضرین در استادیوم برای اعتراض به این تصمیم پرداخت. در این بین چند عضو کادر فنی دو تیم نیز کارت زرد گرفتند، ولی این ساپینتو بود که قربانی اتفاقات شد و بار دیگر در کرمان اخراج شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی