تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد

برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ سفر‌های غیرضروری لغو شوند

سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و گفت که مردم از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر: ۱۴۳۵۸۵
۱۱:۵۴ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ سفر‌های غیرضروری لغو شوند

دیدارنیوز: رئیس پلیس راه کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبرداد و از مردم خواست که از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

سردار حسن مومنی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از پلیس راه استان‌های سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، زنجان، قم، فارس، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال وبختیاری هستیم. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: لازم است در این شرایط رانندگان از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین در طول مسیر نیز با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن در مسیر‌های برفگیر الزامی است.

مومنی وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را روان اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل تردد‌های جاده‌ای حدود ۴.۵ درصد کاهش داشته است که بارش برف و باران در این کاهش بی‌اثر نبوده است. در حال حاضر همانطور که گفتم تردد در تمامی محور‌ها روان است و تنها در محدوده کمرد آزادراه پردیس – تهران شاهد ترافیک پرحجم، اما روان هستیم.

کدام جاده‌ها مسدود است؟

رئیس پلیس راه کشور درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است. از دیگر محور‌های غیرشریانی مسدود نیز می‌توان به محور‌های پونل - خلخال، جاسک – بشاگرد، ابهر - خدابنده، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، شمشک - دیزین و گنجنامه - تویسرکان اشاره کرد.

وی بار دیگر از مردم خواست که از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و گفت: در صورت الزام به سفر لازم است رانندگان قبل از شروع سفر با شماره ۱۲۰ تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی