تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

ادارات و مدارس کردستان تعطیل شد

طبق اعلام استانداری کردستان، با توجه به بارش سنگین برف و سرمای هوا، مدارس نوبت صبح شهرستان‌های استان غیر از بانه و سقز امروز یکشنبه غیرحضوری و ادارات سه شهرستان سنندج، کامیاران و دهگلان هم تعطیل است.

کد خبر: ۱۴۳۵۷۰
۰۹:۴۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

ادارات و مدارس کردستان تعطیل شد

دیدارنیوز: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس استان کردستان به غیر از شهرستان‌های سقز و بانه در شیفت صبح در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، به دنبال بارش سنگین برف و سرمای هوا، بنا به پیشنهاد ستاد بحران و موافقت استاندار کردستان در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱، ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سنندج، کامیاران و دهگلان، بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل است.

همه مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان کردستان نیز تعطیل است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی