تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرماندار اردستان در پی بارش شدید برف خبر داد؛

اسکان اضطراری ۸۵ مسافر در اردستان

فرماندار اردستان از امدادرسانی و اسکان به بیش از ۸۵ نفر از مسافران در محور‌های جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۴۰۸
۱۷:۰۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

اسکان اضطراری ۸۵ مسافر در اردستان

 



دیدارنیوز: سید هادی احمدی‌طبا اظهار کرد: در پی بارش برف روز گذشته سه‌شنبه، متاسفانه شاهد ۳ واژگونی و ۲ تصادف در محور اردستان - نایین و یک واژگونی در محور اردستان، اصفهان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده بودیم.

وی افزود: خوشبختانه این حوادث منجر به خسارات جانی نشده است، ولی تعداد ۵ نفر از حادثه دیدگان محور اردستان - نایین در محل پایگاه جمعیت هلال احمر ظفرقند اسکان داده شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با توجه به شدت بارش بارف و عدم امکان تردد خودرو‌ها به خصوص در محور اردستان - نایین از عصر روز گذشته تاکنون ۸۰ نفر مسافر نیز در مهمانسرای جهانگردی اردستان و مهمانسرا‌های ادارات اسکان داده شدند.

احمدی طبا با اشاره به تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و واحد‌های آموزشی استان اصفهان و به تبع آن در شهرستان اردستان، تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های دولتی موظفند ضمن صرفه جویی در مصرف گاز در ساعات و روز‌های تعطیل نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاز اداراتی که جدول زمانبندی روشن و خاموش کردن سامانه گرمایشی را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

فرماندار اردستان از مردم خواست به منظور جلوگیری از تعطیلی صنایع در مصرف گاز صرفه جویی و استفاده بهینه کنند و برای مدیریت مصرف گاز در دوره سرمای شدید، دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و گرم کردن فقط یک مکان در منزل به جای کل فضا را رعایت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی