تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اقدامات نیروگاه رامین اهواز برای ارتقا سطح تولید برق در تابستان ۱۴۰۲

سرپرست نیروگاه رامین اهواز از عزم جدی این نیروگاه در اجرای تعمیرات اساسی و رفع موانع تولید واحد‌های نیروگاهی بمنظور پایداری واحد‌های تولید برق این نیروگاه در تابستان ۱۴۰۲خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۳۴۰
۲۰:۰۷ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

اقدامات نیروگاه رامین اهواز برای ارتقا سطح تولید برق در تابستان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: محسن حافظی، سرپرست نیروگاه رامین اهواز، اجرای تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه را مهمترین برنامه عملیاتی این مجموعه در نیمه دوم سال عنوان کرد و اظهار داشت: واحد شماره ۵ این نیروگاه منظور رفع مشکلات فنی و تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج نمودیم تا بارفع چالش‌های فنی بتوانیم سطح آمادگی و توان تولیدی این واحد را جهت پشتیبانی از روند تولید این نیروگاه تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کاهش دمای هوا و کاهش مصرف برق در فصول پاییز و زمستان این فرصت را به ما می‌دهد تا با اجرای تعمیرات و رفع مشکلات فنی واحد‌های تولیدی بتوانیم سطح آمادگی خودرا جهت تولید پایدار انرژی حیاتی برق درفصل تابستان تقویت کنیم.
وی مهمترین برنامه عملیاتی در این واحد را در بخش‌های توربین و ژنراتور و بویلر و تجهیزات جانبی عنوان کرد.
حافظی افزود: بازسازی استارت بویلر واحد ۳۰۵مگاواتی شماره یک، تعمیرات میان دوره‌ای واحد۱و۶، رفع محدودیت‌های فنی و تاسیساتی برج‌های خنک کن و رفع مشکلات فنی و محدودیت‌های تولید سایر بخش‌های نیروگاه را از دیگر برنامه‌های عملیاتی این نیروگاه در فصل تعمیرات است.
وی ادامه داد: اجرای تعمیرات میان دوره‌ای واحد‌های ۳ و ۴ را از دیگر برنامه‌های عملیاتی این نیروگاه در ایام پیش رو است.
سرپرست نیروگاه رامین افزود:با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده قصد داریم واحد ۳۰۵مگاواتی شماره ۲ را نیز جهت اجرای عملیات تعمیرات نیمه سنگین ۴۵ روزه جهت رفع مشکلات فنی در بخش‌های تپربین، بویلر، تجهیزات جانبی بویژه برج‌های خنک کن از مدار خارج کنیم تا بتوانیم سطح تولید خود را ارتقا دهیم.
وی اظهار امیدواری کرد با تکیه به دانش و تجربه کارکنان این نیروگاه شاهد تقویت تولید واحد‌های نیروگاه باشیم تا بتوانیم تابستانی توام با آسایش برای مردم به ارمغان بیاوریم.
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی