تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اردوغان و تغییر در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه مدعی شد که رجب طیب اردوغان در حال بررسی "تغییر کوچکی" در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری است.

کد خبر: ۱۴۲۹۲۷
۰۹:۵۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شاید زودتر از موعد مقرر برگزار شود

دیدارنیوز: یکی از مقام‌های ارشد حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت، رجب طیب اردوغان در حال بررسی "تغییر کوچکی" در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری است که برای اواسط ماه ژوئن تنظیم شده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه طی یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: ما می‌خواهیم انتخابات را در تاریخ ۱۸ ژوئن برگزار کنیم. اما از آنجایی که این تاریخ با فصل تعطیلات تابستانی تداخل دارد و مردم در آن زمان در حال سفر هستند، باید این تاریخ را کمی جلوتر بیندازیم.

وی افزود: این تغییر تاریخ به معنای انتخابات زودهنگام نخواهد بود... هنوز تصمیم نهایی از سوی هیئت عالی حزب اتخاذ نشده است و ما در حال ارزیابی آن هستیم.

انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه قرار است در ۱۸ ژوئن برگزار شود و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه پیشتر گفته بود که انتخابات در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی