تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

هرمزگان منتظر یک بارندگی جدی باشد

هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از پنجشنبه با تاثیر یک موج بارشی در نقاطی از استان از جمله مناطق غربی و دریایی رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

کد خبر: ۱۴۲۸۹۴
۱۴:۴۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

هرمزگان منتظر یک بارندگی جدی باشد
  

دیدارنیوز: مرضیه سی‌سی‌پور گفت: با تاثیرات سامانه پرفشار در مناطق مرکزی، شرقی و شمالی استان امروز وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش سرعت باد (باد نعشی) در مناطق شرقی و مرکزی استان، در ساعات قبل از ظهر، وقوع گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: دریا در روز جاری در تنگه هرمز، شرق جاسک و جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی نسبتا مواج است و شرایط تردد‌های دریایی ایمن نیست.

سی‌سی‌پور عنوان کرد: سرعت باد در ساعات صبح تا ظهر به ویژه در تنگه هرمز در محدوده ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در محدوده ۱۸۰ سانتیمتر است.

وی بیان کرد: با گذر یک موج بارشی از مناطق جنوبی خلیج فارس، ضمن افزایش ابرناکی در سطح استان، در برخی نقاط غربی وقوع بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: ماندگاری سامانه پرفشار تا روز چهارشنبه (۱۴ دی) سبب ناپایداری جوی و دریایی در نقاطی از استان می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: طی روز‌های پنجشنبه ۱۵ دی تا شنبه ۱۷ دی با تاثیر یک موج بارشی در نقاطی از استان از جمله مناطق غربی و دریایی رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی