تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
استان مرکزی

کودک پنج‌ساله ساوجی سه نفر را نجات داد

رییس بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه از اهدای عضو یک کودک پنج ساله به سه بیمار نیازمند خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۶۵۷
۱۴:۵۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

کودک پنج‌ساله ساوجی سه نفر را نجات داد

 

دیدارنیوز: دکتر مهسا صابری در این رابطه اظهار کرد: این کودک پنج ساله که "کیان مرادیان" نام دارد بر اثر ایست قلبی و تنفسی در ۲۷ آذرماه سال‌جاری به این بیمارستان مراجعه می‌کند و حدود ۵۰ دقیقه عملیات احیا بر روی بیمار انجام می‌شود و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با وجود تلاش کادر درمان، متاسفانه بیمار در ۳۰ آذرماه دچار مرگ مغزی شده و توسط پزشکان متخصص بیمارستان مرگ مغزی وی محرز می‌شود و با رضایت خانواده و طی هماهنگی تیم اهدای عضو دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیمارستان امام خمینی (ره) تهران برای اهدای عضو، اعزام می‌شود.

دکتر صابری ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز مطابق با دستورالعمل‌های موجود در خصوص مرگ مغزی بیماران و پیوند اعضا، معاینه توسط پزشکان دیگر انجام و مرگ مغزی به صورت قطعی محرز شد.

وی افزود: با اقدام خیرخواهانه خانواده بیمار که به اهدای تمامی اعضای بدن وی رضایت دادند، دو کلیه و کبد این کودک به بیماران نیازمند پیوند شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی