تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۴۲۵۵۳
۱۹:۰۸ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور

دیدارنیوز: سرهنگ احمد شیرانی، با تشریح محدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۵ دی ماه تا شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۵ آذر تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۰ آذر از محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است و صرفاً تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ‌های پنجم، ششم و هفتم دی ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه مورخ هشتم و نهم دی ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های سه‌شنبه و جمعه مورخ ششم و نهم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در ادامه خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

شیرانی خاطرنشان کرد: در محور تهران ـ فیروزکوه قائمشهر تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ در روز‌های سه‌شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است و اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی