تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

نظر وزیر جوانان درباره «ازدواج سفید»

وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان گفت: از زمان فعالیت سیستم بانکی در زمینه تسهیلات ازدواج جوانان شاهد ارائه گزارشات مطلوبی از سوی بانک مرکزی بوده‌ایم.

کد خبر: ۱۴۲۱۳
۱۴:۵۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مسعود سلطانی فر در جلسه ستادملی ساماندهی جوانان درباره تسهیلات ازدواج برای جوانان گفت: باورنکردنی است که سیستم بانکی در این زمینه توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند.

به گفته وی بیش از ۹۵ درصد از این گزارشات نشان می‌دهد که فعالیت بانکها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به دستاوردها و عملکرد ایران در حوزه مجمع جوانان کشورهای اسلامی گفت: سیاست دولت و نظام این است تا در محافل بین المللی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود نیز به موضوع ازدواج سفید اشاره کرد و گفت: ایران همزمان با همه کشورهای دنیا با این ناهنجاری مواجه شده است.

وزیر ورزش و جوانان معتقد است که ریشه این ناهنجاری تنها به مسایل اقتصادی مربوط نمی‌شود و مشکلات فرهنگی، روحی، روانی و عدم آگاهی از پیامدهای این ارتباطات باعث توسعه معضل ازدواج سفید شده است.

به گفته سلطانی‌فر، این معضل باید مانند دیگر پدیده‌های جدید جامعه مدیریت شود.

سلطانی‌فر افزود: این وزارتخانه به عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول قانونی در این زمینه موضوعاتی را طرح کرده است که درصورت جمع بندی مشخص و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توان به چارچوب مشخصی در این زمینه رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
ببخشید آنهایی که به اسم آزادی به ترویج و گسترش فساد و بی بندوباری دست زدند عامل این فاجعه هستند. مخالفت با دستورات اسلام و پیروی از غرب یعنی فروپاشی خانواده.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی